Obserwatorzy

piątek, 26 kwietnia 2013

Poduszka na spacerze.


Witajcie po przerwie!


Na wstępie dziękuję za tak miłe komentarze pod poprzednimi postami i pragnę gorąco powitać moich nowych podglądaczy.
U nas długi weekend więc jest czas na rowerowe przejażdżki i mały odpoczynek na trawce w pięknym słońcu i z szumem potoku w tle. No i oczywiście na miękkiej podusi, która dzisiaj ma swój debiut. Poduchy dziergałam hurtowo. Zaraz po Świętach powstały łącznie 3 z czego dwie właśnie wędrują do swojej nowej właścicielki i ich prezentacja nastąpi  w terminie późniejszym, coby nie psuć niespodzianki. 
Ta poducha ze zdjęć jest moja i powstała w ramach koloroterapii połączonej z fazą na różowe. Kolejny post zapowiada się więc bardzo różowo...
 Przy okazji zobaczycie gdzie prawie codziennie pomykam rowerkiem i jakie mam piękne widoki. Ścieżka rowerowa jest tutaj jak marzenie a to tylko jej niewielka część. Kolejne migawki już wkrótce. Łącznie ścieżki  mam ok 30 km (w tą i z powrotem). Teraz jest pięknie, bo zielono, kwitnąco, szumi pięknie strumień i ćwierkają ptaszki. Trzeba się cieszyć jego widokiem póki topnieją śniegi w górach. Latem będzie można po nim spacerować. Na ścieżce jest prawie cały czas tłoczno. Można spotkać ludzi w każdym wieku.



Wiele osób podpytuje mnie jak robi się takie piękne różane kwadraty - ja skorzystałam z kursu Krysi z bloga z wełny, lnu i bawełny , koniecznie do niej zajrzyjcie, bo ma złote ręce i wyczarowuje piękne rzeczy.









Podusia okazała się bardzo wygodna i przyjemna:)
Tak wyglądał najpiękniejszy park w Turynie. Podziwianie go było bardzo trudne przy takiej ilości ludzi. Uciekaliśmy z tamtąd czym prędzej, zdecydowanie ładniej prezentuje się w dni robocze:)


Serdecznie Was pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu. U mnie dla odmiany cały weekend ma lać:)

53 komentarze:

  1. Strumyk bajeczny o widoku gór nie wspomnę :) Jako mieszkanka nadmorska tęsknie za takimi krajobrazami :))))

    Podusia sliczna :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe musisz mieć wycieczki w tak cudownej okolicy:) A podusia- marzenie:) I wzór(genialne są te kwadraty), i kolory po prostu urzekają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszka fantastyczna:) Ach jakie Ty masz piękne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna! ba, to za mało powiedziane!!!
    Ja z rodzinką tez zaczynamy sezon rowerowy, teraz rowerowych u mnie w mieście ponad 100km, ale takich widoków brakuje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podusia śliczna :) Nie wiedziałam, że mieszkasz w Turynie :) Mam tam przyjaciółkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podusia superaśna!!!
    Jestem pełna podziwu dla twoich zdolności. A Turyn...cóż moje marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak tam zielono jest. Podusie śliczne. Ja też dołączam do grona wielbicieli różyczek na kwadracikach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna poducha :) I łąka i stokrotki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna poducha i z pewnością wygodna:)
    Do autorki chętnie też zajrzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż się chce do niej przytulić :)
    Pięknie tam u Was !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna podusia. Moje kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochamy góry i zazdroszczę widoków:)Pięknie się podusia prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Romantyczna i śliczna ta poducha:) Cudna wycieczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za widoki, żal w domu siedzieć, a poduszka piękna. podziwiam wszystko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja zapraszam !!!!!A Twoje podusie o matko marzenie są piękne romantyczne -Boskie !!!!!!!Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  16. Podusia urocza, tak samo jak tło do wszystkich zdjęć :) Aż miło patrzeć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podusia jest prześliczna!!! Piękny park!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne widoki a podusia jeszcze piekniejsza.... nic tylko tulic sie do niej

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dość, że widoki piękne, to jeszcze taka poducha....
    Przesyłam promyki polskiego słońca:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do tego rodzaju kwadracików mam szczególną słabość,bo taka różana podusia mam jeszcze w domku po Babci.Nie jest tak cudnie pastelowa jak Twoja...ale jak patrzyłam kiedyś u Kryski na kursik,to zaplanowałam że kiedyś odtworzę.Pięknie spędzasz czas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie w parku bardzo tłoczno,nie dziwię się Wam ,że uciekliście z niego.Pokazałaś nam cudowne krajobrazy, pięknie a tak cudowna podusia jeszcze uprzyjemni wypoczynek, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. same cudnosci ... ach i ten park u mnie to mozna zapomniec o takim siedzeniu w parku ... pozdrawiamc iepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy27/4/13 10:50

    Osobiście sama nie mogę się doczekać pierwszych pikników :)
    Miłego weekendu zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace i widoki... Chętnie będę tu do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam i miłego... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna podusia:)Gratuluję!!!!i dzięki za reklamę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna ta Twoja podusia...baaaardzo mi się podoba...śliczna kolorystyka....w takich barwach chcę sobie wyhaftować obrazki z kwiatkami....tylko czasu brak, pozdrawiam Basia:)
    PS zazdroszczę Ci takiej ścieżki rowerowej

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna poducha i cudne widoki. Pozazdrościć: i jednego i drugiego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. podusia jest prześliczna:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bajeczne , przepiękne zdjęcia i cudowna poducha :) Uwielbiam takie poduszeczki . Pozdrawiam serdecznie i zyczę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie, że masz tak wspaniałą trase rowerową, widoki zapieraja dech w piersiach:) Podusia fantastyczna,jej kolorystyka i na pewno jest przemiła w przytulaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna ta poduszeczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna podusia super wkomponowała się w cudowne otoczenie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna podusia:)a trasy rowerowej zazdroszczę -też bardzo lubię jeździć na rowerze:))
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna podusia! ma takie ładne kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj,piękni,ciekawie i kolorowo tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej,Ciebie zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie.Jola,dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  36. Taka poducha, to prawdziwa piękność! A wiosna u Was w pełni- śliczna okolica i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj, Agnieszko
    Podusia urocza, w sam raz do przytulania. A widoki masz piękne, to strumień? Wygląda jak rzeka. U nas od rana leje i leje i nie zamierza przestać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę takich widoków :) Piękny zestaw piknikowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Poduszka super też na taką kolorową choruję i te widoczki przeurocze pozdrawiam i zapraszam na mój blog po wyróżnienie http://stokrotka75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Poducha rewelacja, chyba czas przerzucić się na szydełko;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj, uwielbiałam swego czasu pomykać rowerkiem po murach Lukki, kiedy miałam "wychodne":) Ładna podusia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Amei conhecer o seu blog,já fiquei por aqui,tabém quero me bronzear nesse Sol italiano!!!Maravilhoso!!!Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  43. O tak ja też jak idę z kocem na trawę zabieram jaśka pod głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Poducha miała fantastyczną podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta poduszka jest przecudna !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. podusia i na spacer...to lubie ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Na taki spacer chętnie sama bym się wybrała-a z taką poduchą pod pachę choćby już - urocza pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również marzyłam o pikniku,ale u nas pogoda nie dopisała.Połączenie kolorów w podusi niesamowite!W takich okolicznościach pzryrody,również zmobilizowałabym się do rowerka.Pięknie masz!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedy u nas będzie można wybrać się na piknik.
    A co do podusi wzorekściągnełam idę szperać na strychu w celu znalezienia odpowiednich kolorów a co!
    Piękne widoki.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie tam u Ciebie, moje ścieżki rowerowe wyglądają zupełnie inaczej...................

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta poducha jest piękna, a i otoczenie niczego sobie :)
    pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękna poducha!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń