Obserwatorzy

niedziela, 3 listopada 2013

Minął rok


Właśnie mija rok od momentu, kiedy postanowiłam pokazać światu odrobinę tego co robię oraz podzielić się obserwacjami i ciekawostkami związanymi z pobytem we Włoszech.

Te małe urodziny chciałam wykorzystać przede wszystkim jako okazję do podziękowania wszystkim stałym i chwilowym gościom mojego bloga. To w dużej mierze dla Was on powstaje a wasze wspaniałe komentarze są najlepszym motywatorem do dalszego tworzenia, pisania i fotografowania.
Dziękuję za wspaniałe znajomości, jakie zawarłam dzięki temu blogowi.

Parole parole...to tylko słowa, ale z okazji pierwszych urodzin  przygotowałam również mały, urodzinowy prezencik- kuchenna łapka jaką widzicie poniżej na słupie ogłoszeniowym. Niech to będzie taka skromna forma podziękowania wam za wszystkie komentarze i za odwiedzanie mojego bloga.



Zasady zabawy takie jak zwykle u mnie:

- Osoby chętne na udział w zabawie proszę o pozostawienie komentarza (osoby, które nie mają bloga proszę dodatkowo o adres email)
- Proszę o umieszczenie banerka o moim candy na swoim blogu na pasku bocznym

Osoby szczerze zainteresowane jak zwykle zapraszam również do stałego obserwowania mojego bloga. Zakończenie zabawy planuję na 15.12.2013


ZAPRASZAM DO ZABAWY !!!


74 komentarze:

  1. Życzę kolejnego udanego roczku i nowych blogowych znajomości:)A po łapkę się ustawiam oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Przede wszystkim przyjmij gratulacje i życzenia wielu kolejnych udanych blogowych lat, a łapkę owszem, miło by było!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już rok, jak ten czas leci, życzę weny twórczej :)
    A po łapkę się ustawiam oczywiście, a jeżeli mnie wylosujesz to zaoszczędzisz na poczcie ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie na Niebieskie Candy :) http://miabstraccion.blogspot.com/2013/10/niebieskie-candy.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście staję w kolejce :)))) Życzę kolejnego owocnego roczku w blogowym świecie :))))) Pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne candy:) ustawiam się, a Tobie oczywiście gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i ja pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana... Życzę więcej takich roczków... Bo tworzysz piękne i wspaniałe rzeczy, które bardzo chcę oglądać... Uwielbiam Twojego bloga;) A po tą cudowność oczywiście się zapisuję... ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga, wielki buziol leci:))Oby byl nastepny i nastepny roczek:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy i życzę Ci wielu, wielu lat blogowania:))) Zgłaszam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ci roczku i życzę samych miłych chwil w blogowym świecie:)))) Biorę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to się zapiszę :) ....i samych radosnych chwil Ci życzę Agnieszko w Twojej słonecznej blogowej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy4/11/13 12:21

    Dołączam się do zabawy:) Gratuluję i życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje !!!
    I dolaczam sie do zabawy jak nigdy, bo to pora najwyzsza cos wygrac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję serdecznie pierwszej rocznicy i życzę wielu kolejnych lat dających Tobie oraz nam radość z tego że tu jesteś! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy! Chętnie wezmę udział w Twoim candy :) pozdrawiam bardzo cieplutko Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to ja też chętnie się zapiszę, bo wygrał nie wygrał zabawić się zawsze warto :-)
    i gratuluję roczku

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje roczku i życzę wielu następnych owocnych w poczynania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ustawiam się w kolejce do losowania. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Oczywiście ustawiam się w kolejce do losowania. Pozdrawiam

      Usuń
  19. chętnie się dopisuję i czekam na kolejne piękne Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje na pierwszy roczek... i liczę na następne lata bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać :) z przyjemnością biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje z okazji roczku i dalszych owocnych poczynań w blogowaniu!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję udanego roczku! Chętnie dołączę do zabawy - mojej pierwszej :) Pozdrawiam i życzę więcej takich roczków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zresztą ja niedługo też kończę roczek blogowania... coś trzeba wymyślić :)

      Usuń
  23. z chęcią wezmę udział :) i oczywiście gratuluje pierwszego roku :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie dziękuję za wizytę i udział w moim candy. Z wielką przyjemnoscią zapisuję się na Twoje. Koło takiego cudeńka nie można przejść obojętnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję serdecznie pierwszego roku i życzę wielu wspaniałych i pełnych inspiracji lat. Na Powoluśku jest juz banerek, ja staję cierpliwie w kolejce i także zapraszam na pierwsze urodziny do mnie. Aldi

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję rocznicy :-)
    ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękując za zaproszenie ustawiam się w kolejce,skromnie licząc na szczęście ;))
    Życzę jeszcze wielu takich rocznic !Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za zaproszenie i cierpliwie czekam na finał.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję pierwszego roczku i życzę kolejnych fajnych latek :) Staję grzecznie w kolejce, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjna, od pierwszego spojrzenia mi się zamarzyła:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i życzę wytrwałości na kolejne lata blogowania.
    Twoja praca jest cudna,a kolorystycznie nawiązuje do Świąt.Oczywiście,że mam na nią chrapkę:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. O rajuśku, jak tu ładnie! Zgłaszam się, baner wrzucę jeszcze dziś, a teraz śpieszę pobuszować po włoskim słońcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję roczku :) z przyjemnością zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Włochy i uwielbiam piękne zdjęcia:) zgłaszam się do zabawy. Ewucza (adres mailowy: kcz1@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję roku :) troszkę już zazdroszczę bo ja swoją przygodę z blogowaniem dopiero zaczęłam, prace śliczne ostatni twój obraz zachwyca, no i oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 100 lat! Na Świeta "jak znalazł" taka śliczna łatkę
    Pozdrawiam
    (annaziobrowska@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  37. Najlepszego i ode mnie.A na candy z radoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Serdeczności na kolejne piękne chwile blogowania!:)
    Zawitałam tutaj przeglądając inspiracje szydełkowe, bo ostatnimi dniami nic tylko szydełko mi w głowie:) ..i odkryłam kolejną wspaniałą osóbkę, która tak ślicznie tworzy na dodatek dzieląc się swoimi dziełami publicznie:) Pięknie tu u Ciebie jest:) już się zakochuję:))) i z przyjemnością wezmę udział w zabawie:) kamila.paluszak@gmail.com

    Pozdrawiam cieplutko mimo jesiennej chłodnej aury:)
    Kamila:)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo tu miło-staję w kolejce a w wolnych chwilach będę wpadać :) mój mail tigers08@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam:) może i ja się zapiszę :) AnnaMariaS
    Życzę jeszcze wielu lat blogowania i serca do tego zawsze :)
    MEJL: maggit_21@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluję roczku i ustawiam się grzecznie do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję roczku, zapisuję sie do zabawy i proszę o wsparcie Helenki w głosowaniu http://yllla-cowgowiepiszczy.blogspot.com/2013/11/konkurs-listopadowy-gosowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za zaproszenie:) oczywiście ustawiam się w dłuuugiej kolejce:) Gratuluję rocznicy!
    Zapraszam również na moją rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję roku,wiem jaka to jest radość i ustawiam się w kolejce.Zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. kochana na ten rok samych cudowności :) uwielbiam twojego bloga i zawsze czekam na nowe posty :) Z resztą dobrze o tym wiesz :)
    nie mogło mnie tutaj zabraknąć :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się i ja:))))

    OdpowiedzUsuń
  47. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też chcę :):):) Gratuluję Ci pierwszego roku w sieci i życzę kolejnych owocnych :):):) Banerek już zawiesiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się z chęcią i pozdrawiam :) zywia1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się do tej listy kolejkowej :) Gratuluję rocznicy blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję roczku i ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jaka łapka sliczna! Bardzo by mi pasowała do moich porcelanowych "skorupek":)))
    Ustawiam sie w kolejce i gratuluję rocznicy:)
    Buźki!

    OdpowiedzUsuń
  54. bym się zagapiła ;) piszę się

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja jestem bardzo chętna więc staję w kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja również staję w kolejce po słodkości :) Życzę jeszcze wiele takich rocznic! :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy, dołączam do obserwatorów i serdecznie pozdrawiam - CreaDiva

    OdpowiedzUsuń
  58. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy i pozdrawiam - Ola :) www.haftliczekpentliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Od niedawna dołączyłam do strefy blogowej :-) mam nadzieje,że spełniłam wszystkie kryteria wzięcia udziału w konkursie .. :D !A więc tylko pozostaje mi czekać aż to cudeńko będzie moje..i znajdzie się właśnie u nas :-)!
    Pozdrawiam serdecznie M. i zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  60. takie słoneczne candy super, zapisuję sie i ja, pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam i nie będę specjalnie oryginalna, jeśli powiem, że mam chrapkę na taki przysmak, ze słońcem w tle.
    Pozdrawiam słonecznie i cieplutko
    Kaśka
    http://mojzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością ustawia się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Czuję się skuszona i z przyjemnością zapisuję się do zabawy:) śliczności:) jak wiele innych prac szydełkowych, które już zdążyłam pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  64. To ja też dołączam do grona walczących...:)

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się i ja:)
    Pozdrawiam:)
    isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. to ja też się zapisuję:)
    aśka

    OdpowiedzUsuń