Obserwatorzy

wtorek, 5 listopada 2013

Salowo mi.

Witajcie!


Jak łatwo zauważyć na pasku bocznym, w ramach mobilizacji przedświątecznej zapisałam się na dwa Sale Bożonarodzeniowe. Jeden z nich odbywa się na blogu  http://realizacjamarzen1.blogspot.it/ i to właśnie w związku z nim chcę wam dzisiaj pokazać małe co nieco. Ruszyłam dość ostro i mam nadzieję, że dalej pójdzie mi równie dobrze, bo przecież kolejny sal czeka.
Oto moja bombka :)






A tutaj karteczka,która poszła w świat z Najlepszymi życzeniami dla mojej Mamy z okazji urodzin.



Pozdrawiam i bardzo dziękuję moim komentatorom.


Aga

33 komentarze:

  1. Aga, takie karteczki, budzily zawsze moj zachwyt, a dostawalismy je z Brazylii...Moja ciocia nauczona roznych robotek recznych w klasztorze, robila takie cudenka;)

    O, kasztany jadalne:))

    Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z serduszkami cudna:) Hafty będą piękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafciki. Podobają się takie cudeńka, ale ja nie umiem haftować i trochę zazdroszczę tej umiejętności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafty :) Karteczka piękna, a bombka w takim tempie zostanie szybko ukończona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bombka piękna i karteczka również. powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombka wychodzi cudna. Karteczka super na pewno mamie bardzo przypadła do gustu. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne, kocham taką czerwień. A jutro zapiszę się na candy, bo dzisiaj już padam :)))
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszkowa kartka oszałamiająca! Haft zapowiada się rewelacyjnie :))) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka:) o dużo już zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś faktycznie ruszyłaś z kopyta z bombką! Pięknie będzie się prezentować :)) Karteczka śliczna! Saluti! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie zaczęłam nawet :) Świetnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka cudna, gdzieś mam ten wzorek! Muszę poszukać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombka zapowiada sie cudownie, karteczka urocza, mamusia z pewnoscia zachwycona:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to trzyma kciuki za produkcje!
    fajna ta jesienna kompozycja...
    serdeczne♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombeczka i karteczka cudowne!!!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombka piękna- podziwiam, ja dostaję oczopląsu przy próbie haftowania;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze ,ze ja sie na sale nie zapisałam bo chyba przestałabym sypiac hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chyba nie dałabym rady się zapisać. Pięknie haftujesz Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna karteczka!!! Bombka cudowna, prześliczny hafcik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki piękny kolor muliny!:) Bardzo Ci szybko idzie haftowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. CUDOWNE hafty!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlaczego nikt mnie nie nauczył takich robótek! Pięknie działasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na kartkę! Ja właśnie przygotowałam dla czytelników haftowane winietki :) O tej porze roku, haftowanie wciąga wieczorami. Pozdrawiam, Ania (kreatywnyslub.com)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zachwycona Twoimi haftami.Są piękne,ZAzdroszczę umiejętności,chciałabym się nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestes niesamowita i bardzo zdolna;) Podziwiam twoją zdolność... Hafty prześliczne... A karteczka jest cudna. Mama napewno się bardzo ucieszy.... Ściskam i ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne hafty! Kartki kiedyś robiłam, ale za nic większego się nie zabrałam:). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś bardzo kreatywną i zdolną kobietką. Bombka już mi się podoba, chociaż jest jeszcze niedokończona. Czekam na zdjęcie już w całej okazałości.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny hafcik:) A to ostatnie zdjęcie ze skarbami jesieni jest cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam, że pierwszy raz spotkałam się z taką nazwą "sal"..bo tak jakoś haft bardziej się utarł może;)
    Bardzo pięknie tworzysz:) Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń