Obserwatorzy

środa, 29 stycznia 2014

Śnieżna serweta.

Witajcie!

Śnieg, śnieg, śnieg...pod włoskie słońce też czasem zagląda ten mały, biały złośliwiec :) Ale jak się nie cieszyć na jego widok szczególnie kiedy bywa tylko przelotnie i zaraz znika...

Pogoda pogodą ale ważniejsze to co na zdjęciach. A na zdjęciach śnieżnobiała, delikatna niczym płatek śniegu serweta, która idealnie wpisuje się w klimat za oknem. I tylko jakimś przypadkiem wpadł ten promień  słońca niczym przebiśnieg i dodał ciepła zdjęciom.
Wreszcie mamy zimę!

Prezentowana serweta to jeden z prezentów gwiazdkowych, który późno ale doczekał się w końcu prezentacji.  Właśnie dzisiaj udało mi się również skończyć kolejną śnieżną serwetę. Wygląda na to, że moje śnieżynki czekały aż spadną z nieba śnieżne siostry.










Pozdrawiam!
Aga

60 komentarzy:

  1. przepiękna prezentacja cudownej pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie pieknie sniezynkowo-azurowa:)
    Goraco pozdrawiam Aguniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie;-)
    Od jutra biorę sie za szydełko(za naukę)...
    Też chcę mieć takie cudenka, jak Twoja serweta w domu!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! I jak dawno Cię nie było, fajnie, że znowu jesteś, całuski!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, przeurocza ta serwetka:) Widze, ze Zima wszedzie daje sie we znaki, ja juz zimie mowie DOSC! I czekam na wiosne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!! I śliczne fotoski! A Twoje śnieżynki na pewno są trwalsze niż te za oknem :))) Pozdrowionka cieplutkie ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna ta serweta :)

    ozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko, piękna serweta, prawdziwy śnieżynkowy wzór, tylko podziwiać.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne serwetki, przepiękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna serwetka a elementy bardzo przypominają płatki śniegu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna i delikatna :D pozdrowienia♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetka przepiękna i wspaniały wzór.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serwetki, przypominają mi te zrobione przez moją Prababcię, którą znam tylko ze zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  15. a u nas śniegu jak na lekarstwo:-(
    przecudna ta serwetka

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna :-) Piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze , mam takie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć Aga, fajnie Cię widzieć. Serweta jest piękna, urocza....ja takiej nie mam :) Piękne zdjęcia ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne :) strasznie mi się podoba ten wzór: Ty wiesz ;)
    U Ciebie wreszcie zima a u nas wciąć ;) dziś musiałam jechać objazdem do pracy bo śniegu z pola nawiało i droga zablokowana :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna ta śnieżynkowa serweta - robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna serwetka. Masz może wzór? Chętnie bym odgapiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny pomysł, można przecież zrobić każdy wzór, ale te śnieżynki są cudowne jakże związane z tym czasem i pogodą za moim oknem również. Jeżeli nie będziesz miała nic przeciw temu spróbuje coś podobnego zrobić na mój kawowy stoliczek. U mnie zima na całego, zaspy, wiatr i dzisiaj minus 11, pozdrawiam jednak bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna, delikatna, super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczn moze ja tez kiedys dorosne do wyszedelkowania takiej serwet:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takiego pięknego wzoru jeszcze nigdy nie widziałam!!! Boska jest!!

    OdpowiedzUsuń
  26. No...jest sie czym zachwycać kochana! Ślicznie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudna serwetka!!! Przepiękny wzorek i wspaniale wykonana!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. mistrzostwo świata :) jestem pod ogromnym wrażeniem :) czekam kochana na Twojego maila :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Agnieszko, serweta jest prześliczna....:) Jeszcze takiego wzoru nie widziałam....śnieżna gwiazdeczka w środku serwetki, super pomysł i mistrzowskie wykonanie :) pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna serwetka:) Wygląda faktycznie jak śnieżynki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna bo jest nie tylko świąteczna,ale przede wszystkim zimowa więc na dłużej starczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna serweta, ja robię bardzo podobną z elementów ale jeszcze trochę mi zostało bo ciągle ją powiekszam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba Ty wywołałaś zimę tymi przepięknymi serwetami:-) Najwyższa półka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna ta śnieżna serweta! I to światełko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest prześliczna, uwielbiam takie luźne i mocne wzory! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiekna serweta :-D Sliczne zdjecia :-D Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  38. Podziwiam :) piękna :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny motyw na tej serwetce- prawdziwa śnieżynkowa gwiazdka:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. serwetka zachwyca delikatnością i formą,przecudna:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne te serwetki!!!Cudownie przedstawiłaś je na zdjęciach :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ pięknie i dokładnie wykonane!Wzór jak z prawdziwej śnieżynki!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna ta serwetka. Wzór jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też miałam ochotę ją zrobić, ale nie zdążyłam. Może na te święta się uda.... Efekt niesamowity, po prostu piękna!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przecudna serweta..i tak wspaniale ja prezentujesz!!!! Az zazdrośc sciska ;-) Ja tak nie umiem ;-((

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowna serweta , pięknie ją zrobiłaś .

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna ta serwetka! Czy robiłaś ją z opisu, czy ze schematu graficznego?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń