Obserwatorzy

czwartek, 3 lipca 2014

Etui na telefon


W iście ekspresowym tempie postanowiłam zaprezentować wam jedno z moich ostatnich dzieł czyli etui na telefon. Telefon dostałam w prezencie od męża (buziaki) i musiałam szybko się uwinąć żeby aparacik miał swoje etui i szybko się nie zniszczył. Pokrowiec powstał niezwykle szybko stąd i ekspresowa forma posta. Wisienką na tym torcie stał się bukiecik filcowych kwiatuszków, oczywiście własnej roboty.






Na koniec małe ogłoszenie:.
Wywiązałam sie z obu zaległych zabaw "podaj dalej" gdzie nagrodami były te oto łapki prezentowane już we wcześniejszych postach.

Dziękuję,  nielicznym niestety , za potwierdzenie, że wspomniane prezenty dotarły.

Słoneczne pozdrowienia!
Aga

37 komentarzy:

  1. Śliczne etui, a "wisienka" pasuje do niego idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. etui jest śliczne, a kwiaty też

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo pięknie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne etui...bardzo mi się podoba...oczywiście łapki cudne. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super - ja własnie muszę na swój coś wydziobać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne etui :) Ja także ostatnio zaopatrzyłam się w nowy telefon i od razu wydziergałam na niego etui :) Co prawda zaginęło ono w niewyjaśnionych okolicznościach, ale od czego szydełko i paluchy :)

    Łapki są przepiękne! Takie kolorowe... :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne, bukiecik kwiatuszkow uroczy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to jest jak sie już otrzyma zapomina o wszystkim, a łapki są odlotowe , ściskam Dusia - pomysł na etui świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. To telefonik ma teraz fajny domek:) z kwiatami:) super!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na etui, moje zakupione niedawno w sklepie raczyło się rozlecieć:-)
    Do Twojego polskiego mieszkanka wysłałam wczoraj różową niespodziankę:-)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to masz pomysł z tym etui, a mój biedny telefonik taki bezdomny. Ślicznie Ci to wyszło, a najpiękniejsze to kwiatuszki. Łapki też niczego sobie, małe słoneczka.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba etui,a kwiatki przyciągają wzrok.niczego więcej nie trzeba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie Ci wyszedł ten domek, jak nazwały go dziewczyny, na telefon. Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Moc pěkné. Zdravím Anny

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne :-) :-)

    Pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest śliczne... bardzo mi się podoba... piękne i eleganckie!
    ahhh, te twoje zdolne rączki Agniesiu!!!!
    buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  17. Etui super, proste i nienachalne, lubie bardzo ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Proste, praktyczne a wisienka idealnie tam pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne i praktyczne czyli 2 w 1 :)) Mnie rzadko się udaje spełnić oba warunki... :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super etui, takie eleganckie :) Ja właśnie też skończyłam ubranko na swój telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i to jest piękne: potrzebuję etui, no to sobie zrobię! :)) super!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne etui :) piękne kolorki :) ja ostatnio nic nie robię.
    Kochana, właśnie wpadłam aby podziękować z opóźnieniem za cudną łapkę :) Przepraszam, że tak późno!
    Jest już obfocona i od 3 dni próbuję napisać posta i podziękować na moim blogu, mam remont w domu i z tego powodu opóźnienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I telefon jest bezpieczny... świetne etui.

    OdpowiedzUsuń
  24. oj, przydałoby się na mój, już tyle upadków zaliczył:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Proste a jakże eleganckie:) wspaniale wygląda etui:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Etui śliczne:) JA swoje wydziergałam na drutach:) Dzięki za odwiedziny w Zaciszu i podpowiedzi:) Pozdrawiam cieplutko. Ania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie ładne etui na telefon :) Pozdrawiam gorąco :) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  28. Agniesiu zazdroszczę Ci talentu ;)
    pozdrawiam bużka ;)

    OdpowiedzUsuń