Obserwatorzy

niedziela, 28 września 2014

Podusia na zbójeckich dróżkach

Mam fazę na poduszki, nie wiem czy to z ciągłej chęci spania czy też z faktu, iż dość łatwa w wykonaniu i efekt szybko widoczny. Skutek jest jednak taki, że poduszek u mnie coraz więcej.
Skoro Pyza mogła trafić na zbójeckie dróżki to moja poduszka, nie będąc gorszą, zadebiutowała właśnie w górskiej scenerii. Nie ma świstaków czy kozic ale też jest fajnie :) Myślę, że specjalne rozpisywanie się nie ma sensu, napiszę tylko, że poduszka ma dwa oblicza.




















Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli !


33 komentarze:

  1. Dziergaj, dziergaj, poduszek nigdy za wiele:) Podusia jest śliczna i przepięknie pokazana! Cóż za bajkowe widoki!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna jest ta poducha !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to wielka poducha jest:) I widać, że lubi wędrówki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesyjka, poducha, a na dodatek dziewięćsił bezłodygowy, czuć góry!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! zgadłam! piękna poducha :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Poducha niezła ! A widoki dech zapierają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba całkiem spora poducha, ale jest świetna i co istotne ma dwa oblicza, czyli pasuje do różnych wnętrz. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Teczowa strona podusi podoba mi sie bardziej i ze tez ci sie chcialo ciagnac ze soba poduszke w gory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta poducha!!! I do tego jakie widoki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna!! W zależności od nastroju może być melancholijna albo pozytywna ;) A widoki obłędne!!! Poducha widać się odnajduje idealnie nie tylko we wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No bardzo udany debiut podusi:-) takie kwiatki tez dzisiaj spotkałam podczas wędrówki po górach, nie mam pojęcia co to jest??

    OdpowiedzUsuń
  12. Poducha wyszła super . Na pochmurne dni i depresję strona energetyczna na uspokojenie szarości. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna też lubię robić poduszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. każda poduszka chciałaby występować w tak malowniczej scenerii, ale Twojej nawet bajeczne krajobrazy nie przyćmiły. jest piękna i.. zgadłam:)
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajną wycieczkę miała ta piekna poducha! Podobają mi się jednakowo obie strony, fajnie mieć coś, co mozna dostosować do nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet tak bardzo nie zazdroszczę tej poduchy, tylko do takich gór wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę dziewięćsiła :) O ja też lubię poduszki więc rozumiem Cię doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te poduchy powinny zostać tam na stałe, jak przyjemnie byłoby na nich przysiąść i podziwiać te piękne widoki. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała poducha!!! Widoki przepiękne!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bajka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Poducha to ma szczęście - dopiero co świat ujrzała a już na takiej wspaniałej wycieczce była:) - piękna .
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajna! Na pewno super by też w kolorach b&w wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na czas chłodnych wieczorów jak znalazł, super pozdrawiam Dusia [ wspaniały krajobraz]

    OdpowiedzUsuń
  24. Poducha ekstra, też chcę taką... Może kiedyś wydziergam:) Bardzo fajna na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna-w pięknych kolorach:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna! Uwielbiam okrągłe podusie!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale sie wpisuje w klimat!:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna i piękne widoki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale przytulaśna! :D I te widoki, marzenie! Leżeć na podusi i podziwiać...

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna poducha, bardzo fajny wzór i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękności....ta szara super :)

    OdpowiedzUsuń
  32. boska! Szalenie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń